La Marató de TV3

14/12/2023

MERCAT SOLIDARI DE 2a MÀ PER LA MARATÓ DE TV3

Aquest any, a l'escola, hem realitzat un mercat solidari d’objectes de 2a mà en suport a la Marató de TV3. Amb la finalitat de recaptar fons per a la investigació mèdica i la millora dels tractaments de diferents malalties relacionades amb la salut sexual i reproductiva, ens hem unit com a comunitat educativa per fer la nostra petita gran aportació.

El pati de l'escola s'ha convertit en un lloc especial, ple de color i alegria, amb parades plenes d’objectes únics. Tant professors com alumnes i famílies han participat activament, contribuint amb donacions generoses. Cada compra realitzada ha representat un pas més cap a la investigació mèdica.

Més enllà dels fons recaptats, aquesta activitat solidària ha creat un esperit de col·laboració i solidaritat a l'entorn escolar. És inspirador veure com la nostra petita escola pot fer una gran diferència i recordar-nos que tots tenim la capacitat de contribuir al bé comú.

Amb aquesta experiència, ens enduem no només la satisfacció de saber que hem ajudat, sinó també la consciència de la importància de la solidaritat i la col·laboració.

Cada petit gest compta.

Els diners recaptats han estat 437€, gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.