EDAR Montcada

29/04/2022

Ahir els mestres delegats del comitè ambiental de l'escola, van visitar l'EDAR de Montcada.

Aquesta activitat ha estat proposada pel seminari de la Xarxa d'Escoles Verdes de Badalona d'aquest curs (Xarxa d'escoles de Badalona per a la Sostenibilitat (xarxaescolesbdnsostenibilitat.blogspot.com), ja que l'acció conjunta d'enguany tracta sobre els residus (en especial dels plàstics i microplàstics) que acaben al mar.

Allà, ens van explicar quin tipus de tractament reben les nostres aigües residuals, l'aigua de pluja o la que surt de les fàbriques abans d'arribar al mar.

Va ser una visita molt interessant! I ara tenim tota la informació necessària per fer els traspàs als nostres alumnes i poder desenvolupar l'acció conjunta de la manera més enriquidora possible!

Més info: EDAR de Montcada i Reixac - Àrea Metropolitana de Barcelona (amb.cat)