Torrons i arbres de Nadal

15/12/2023

La setmana passada, els estudiants de segon cicle de l'Escola López Torrejón van viure una experiència única al Pla del Penedès, amb una emocionant sortida a una masia local on van participar en un divertit taller d'elaboració de torrons.

La jornada va començar amb l'emoció palpable mentre els alumnes es dirigien cap al Pla del Penedès en autobús, tots impacients per descobrir els secrets de la producció de torrons. A la seva arribada, van ser rebuts pel personal de la masia, que va els va donar la benvinguda.

El taller d'elaboració de torrons va ser l'estrella de l'itinerari, ja que els alumnes van poder aprendre de prop com es preparen aquests deliciosos dolços nadalencs. Des de mesclar ingredients fins a moldre fruits secs, els estudiants van participar activament en cada pas del procés, fent de la seva visita una experiència educativa, inoblidable i entretinguda.