Piscina

30/10/2023

Els estudiants de la nostra escola han iniciat el curset de natació a la Piscina Municipal Mireia Belmonte. Aquesta iniciativa, organitzada per l'escola en col·laboració amb el Centre Esportiu Municipal, ofereix als alumnes l'oportunitat de millorar les seves habilitats aquàtiques i promoure l'activitat física.

El curs de natació és dur a terme com a part d'un programa més ampli d'educació física i salut de l'escola, i és una experiència enriquidora per als estudiants. Van acompanyats pel seu professor d'educació física i l'equip de monitors de la piscina.

Els alumnes són dividits en diferents grups segons el seu nivell de coneixement en natació, des de principiants fins a aquells amb més experiència. Cadascun d'ells va rep classes adaptades al seu nivell perquè puguin progressar de manera adequada. La participació en aquest curs de natació no només millora les habilitats aquàtiques dels estudiants, sinó que també intenta inculcar en ells una major consciència de la importància de la seguretat aquàtica i de la vida saludable en general.

El curset no només proporciona una oportunitat d'aprenentatge sinó que també és una experiència divertida i emocionant per als estudiants, que gaudeixen del temps a l'aigua i assoleixen nous objectius personals. Al final del curset, podran assistir aquelles famílies que ho desitgin per poder veure la progressió dels seus fills i filles.