Acollida matinal

Amb la intenció de conciliar la vida laboral i familiar, l'escola ofereix un servei d'acollida matinal a partir de les 7'30h.

Aquest servei està pensat per a les famílies on els pares i mares comencen a treballar molt d'hora al matí i necessiten que els nens i nenes estiguin atesos mentre no comencen les classes, en un ambient agradable i lúdic. També està pensat per a les famílies que necessiten utilitzar aquest servei d'una manera esporàdica i puntual.

Com funciona el servei?

L'entrada al servei d'acollida es fa per la porta principal. Per als nens i nenes més petits les activitats que es proposen són jocs de taula, encaixos, contes, construccions,etc. Els més grans poden pintar mandales, llegir, acabar activitats o visualitzar una pel·lícula.

La persona responsable d'aquest servei és una monitora de la nostra escola.