Educació emocional

Des de ben petits, donem molta importància a l'educació emocional dels nostres alumnes. Aprendre a reconèixer, identificar i gestionar les emocions no és un exercici fàcil, però si imprescindible pel nostre benestar.

Mitjançant activitats, dinàmiques de grup i contes, els posem en diverses situacions perquè experimentin i coneguin diferents emocions. Quan ja les coneixen, els ensenyem a identificar-les i els ajudem a posar nom a tot allò que senten i experimenten. Per últim, els oferim eines i recursos perquè puguin arribar a gestionar les seves emocions el millor possible.

L'educació emocional es treballa en el dia a dia, aprofitant totes les situacions que es creen a l'aula, i sempre tenint en compte tot el que els passa dins i fora  de l'escola.