Esmorzars vitals

Des de l'escola considerem l'esmorzar un espai d'aprenentatge on s'estableixen relacions entre els companys i els mestres.

Cada any intentem millorar aquest espai introduint noves activitats.

A Primària, fa dos anys,  es va iniciar el projecte esmorzars vitals. Aquest és un projecte creat pel mestre M.Mederos on es fomenta encara més la relació mestre-alumne-família i on les emocions i la lectoescriptura van de la mà. Tots els divendres,  les famílies deixen dins la carmanyola de l'esmorzar dels seus fills un missatge ple d'amor, il·lusió i entusiasme dedicat exclusivament a ells. Els missatges es comparteixen amb la resta de la classe i la mestra.

Compartir aquesta estona de l'esmorzar amb els companys on intentem que les famílies estiguin presents en forma de missatges als seus fills. Aquesta acció l'anomenem esmorzars vitals.