Un Nadal diferent

21/12/2020

Aquest any hem celebrat les cantades de Nadal i la visita del patge una mica diferent respecte els altres anys. Com tothom ja sap, les famílies no poden accedir a l'escola, ni tampoc podem celebrar la cantada a l'església de Sant Josep.

Tots els cursos han estat preparant durant diverses setmanes les cançons de Nadal. Els alumnes estaven molt il·lusionats i tenien moltes ganes de mostrar a les famílies totes les cançons treballades a l'àrea de música. Per aquest motiu, hem decidit editar un vídeo, així tothom pot escoltar-les i gaudir del Nadal amb tota l'escola.

Per altra banda, el dilluns 21 ens va visitar el patge reial. Tots els alumnes van poder entregar la carta i parlar amb el patge. Els més petits s'ho van passar d'allò més bé! No us perdeu el vídeo que també hem preparat.

I per acabar...una xocolatada!

Molt bones festes a tothom!