Aquesta setmana hem celebrat l’English Day a l’escola, una jornada molt especial plena d’activitats, jocs i aprenentatge en anglès.
Durant el matí, els alumnes de sisè de Primària van preparar i dinamitzar diferents tallers en anglès per a la resta de companys i companyes del centre. Organitzats en parelles o petits grups, els alumnes de sisè explicaven les activitats i guiaven els participants en cada proposta.
Els grups es van organitzar per cicles barrejats: Infantil, 1r i 2n junts, i 3r, 4t i 5è conjuntament. Cada grup realitzava una activitat durant 20 minuts i, després, anava rotant fins a completar tres tallers diferents.
Totes les propostes eren dinàmiques i participatives, amb jocs i activitats motrius pensades per reforçar el vocabulari treballat a les classes d’anglès d’una manera divertida i vivencial.
Després de les tres rotacions, vam fer una pausa per esmorzar i continuar gaudint de la jornada. Els alumnes d’Infantil van participar en quatre ambients diferents amb activitats artístiques variades, mentre que els alumnes de Primària van continuar fent jocs en anglès.
A la tarda va arribar el torn de les famílies angleses, que van visitar les classes per explicar contes en anglès als infants i alumnes de l’escola. Va ser una experiència molt enriquidora i especial per a tothom.
Ha estat un dia ple d’aprenentatge, cooperació i diversió, on l’anglès ha estat el gran protagonista!