Proves cangur 2022 CS

25/03/2022

Un any més, els alumnes de Cicle Superior van participar, el passat 17 de març, a les XXVII Proves Cangur de resolució de problemes matemàtics. L’alumnat ha hagut de resoldre 24 reptes en que han hagut de fer servir diferents eines i estratègies.

Les Proves Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.