Aquest matí tota l’escola hem anat a la platja per veure el Dimoni d’aquest any, “El sisè jugador”, i també per deixar els dimonis que havíem preparat a les classes de plàstica. Ha estat una sortida compartida entre tots els cursos de l’escola i hem pogut gaudir d’una estona diferent fora de l’aula.
Els alumnes més grans han acompanyat els més petits durant el trajecte, donant-los la mà i ajudant-los a fer el camí més agradable. Un cop a la platja, cada classe s’ha fet la seva foto de grup amb el dimoni per tenir un record de les festes de maig de Badalona.
A més, com que finalment el temps ha acompanyat, hem pogut acabar la sortida jugant una estona tots junts a la sorra de la platja.
Ha estat un matí molt agradable i una bona oportunitat per compartir activitats i moments entre tots els cursos de l’escola.