El mar comença aquí, no hi llencis res!

08/06/2022

Avui hem realitzat l'acció conjunta d'enguany de la Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Badalona; conscienciar sobre la connexió existent entre els residus que trobem al mar i aquells residus que llencem a la via pública o introduïm directament als embornals.

Els responsables del comité verd de l'escola hem sortit a pintar i decorar tot l'espai al voltant de l'embornal per ajudar a que tothom vegi la placa amb el lema "El mar comença aquí, no hi llencis res" i que es prengui consciència d'aquesta problemàtica que ens afecta.

Ha estat divertit i ens ha quedat molt maco!

Si voleu més informació o veure la noticia que la XES-Badalona ha publicat al seu blog: Xarxa d'escoles de Badalona per a la Sostenibilitat (xarxaescolesbdnsostenibilitat.blogspot.com)