🌟 Els nostres representants al Consell dels Infants de Badalona 🌟
En Marc i en Luca, representants de la nostra escola al Consell dels Infants de Badalona, han participat aquest dimecres en una emotiva cercavila fins al Dimoni d’enguany, situat a la platja dels Pescadors. ðŸŽðŸ”¥
La desfilada ha començat al Centre Cultural El Carme i ha comptat amb l’acompanyament musical de la Marching Band de l’Escola de Música Moderna, que ha omplert els carrers d’alegria i ambient festiu.
A 5è hem treballat a classe diferents situacions i problemà tiques del món actual que no ens agraden i que voldrÃem que desapareguessin. Entre tots i totes, hem reflexionat i compartit idees perquè els nostres representants poguessin portar al Dimoni la paraula escollida per la classe, amb el desig que cremi durant la nit de Sant Anastasi.Â
Ha estat una experiència molt especial per als nostres alumnes, que han pogut fer sentir la seva veu i participar activament en una de les tradicions més emblemà tiques de les Festes de Maig de Badalona. 💙
Â
Us deixem la notÃcia a la Televisió de Badalona.Â