Un any més, a l’escola estem vivint amb molta il·lusió les esperades Festes de Maig de Badalona 🎉🔥 celebrant el ja tradicional Concurs del Dimoni 😈. Aquesta iniciativa, que any rere any omple l'escola de creativitat i entusiasme, ha tornat a ser tot un èxit gràcies a la gran participació dels nostres alumnes 👏✨
L’entrada de l’escola s’ha convertit en una autèntica exposició de dimonis originals i imaginatius, elaborats amb gran dedicació a partir de materials reciclats ♻️ i inflamables, seguint la tradició badalonina. Cada treball ha reflectit l’esforç, la creativitat i l’enginy dels nens i nenes del López Torrejón, fent molt difícil la tasca del jurat.
Per agrair la participació i la implicació de tots els infants, cada participant ha rebut un premi ben refrescant i dolç: un gelat de la gelateria badalonina Lilló Picó.
A més, els treballs guanyadors es podran veure exposats durant tot el mes de maig a la botiga DKV de Badalona a Carrer Prim 155.
Moltes gràcies a totes les famílies i alumnes per fer possible, un cop més, aquesta festa tan especial i tan nostra! 🎊😈