Dibuixem el port i coneixem el Quetx⛵️🎨

26/05/2026

⚓️ Aquesta setmana, els alumnes de 5è hem gaudit d’una sortida molt especial al port de Port de Badalona, on hem pogut dibuixar diferents espais i racons del port mentre observàvem l’entorn marítim i totes les embarcacions 🚤🎨.

A més, hem tingut la gran sort de conèixer el Quetx Ciutat Badalona gràcies als Amics del Quetx, que ens han fet una visita molt interessant i enriquidora. Durant l’activitat, ens han explicat la història d’aquesta embarcació tan emblemàtica, com era la vida al vaixell antigament i moltes curiositats relacionades amb el mar i la navegació 🌊⛵️.

Els alumnes han escoltat amb molta atenció i han pogut aprendre un munt de coses noves mentre vivien una experiència diferent i molt motivadora. Ha estat un matí molt complet, combinant art, història i descoberta de l’entorn 💙.

Moltes gràcies als Amics del Quetx per compartir amb nosaltres els seus coneixements i fer-nos gaudir tant de la visita! 👏