ENS VISITA EL PETIT PRÍNCEP

A la classe de cinquè, aquest primer trimestre ens ha visitat algú molt especial: El petit príncep!
Va venir amb una maleta plena de llibres, de ninots i vídeos.
A partir de les seves històries hem aprés molt de com els infants veuen el món adult. L’hem pogut llegar sencer i hem pogut reflexionar llargament sobre el missatge i valors que ens transmet aquest magnífic clàssic de la literatura universal.
Aquí una sèrie de frases interessants del petit príncep:

Les persones grans sempre necessiten explicacions.

• És trist oblidar un amic.

• Totes les persones grans han començat essent nens. (Però n'hi ha poques que se'n recordin).

• A cadascú se li ha d'exigir el que cadascú pot oferir.

• És molt més difícil jutjar-se a un mateix que jutjar els altres.

• Em pregunto si les estrelles estan il•luminades perquè cadascú algun dia pugui trobar la seva.

. Els homes no tenen imaginació. Repeteixen el que els dius.

ANEM D’EXCURSIÓ!

El passat 4 de març els alumnes de 5è i 6è vam anar d’excursió a Santa Coloma, per fer un taller de joguines amb material reciclat, activitats dins del projecte escola verda.

Vam poder aprendre a fer joguines amb material que prèviament havíem reciclat a casa. D’aquesta manera vam desenvolupar habilitats artístiques i manuals per poder fomentar la nostra creativitat sense cap cost.

Aquí us deixem unes fotos del taller, dels ninos que vam crear i de nosaltres a dins l’autocar! Quin gran dia!
XII CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

Com en ocasions anteriors l'Escola ha participat en aquest Certamen organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i amb el suport dels Serveis Educatius del Departament d'Ensenyament. Aquest cop la representant de la nostra escola ha estat l'Ainara García, alumna de 5è de Primària que ha aconseguit passar a les semifinals.
Desde aquí volem donar l'enhorabona ala Srta Soledat, a l'Ainara així com a tots els companys i companyes de classe per l'esforç i la feina ben feta.!!

El proper dimarts 10 de maig participarà en la semifinal a l'Auditori del CaixaForum.

XERRADA SOBRE L’ÚS RESPONSABLE DE LES NOVES TECNOLOGIES

Al llarg d’aquest segon trimestre, els alumnes de 5è i 6è hem tingut l’oportunitat de rebre la visita de la policia i una formadora per poder debatre i reflexionar sobre l’ús que li donem a les noves tecnologies en dues xerrades diferents. Les sessions informaven dels diferents perills que pot tenir un excés o un mal ús d’aquestes, així com prevenir situacions compromeses. Els alumnes van poder participar activament en les activitats, fent preguntes, explicant anècdotes i interactuant amb els recursos web que veiem a la pissarra digital.