DEIXEM ANAR LA NOSTRA IMAGINACIÓ

Els alumnes de tercer de primària al llarg del curs estem realitzant una activitat que fomenta la creativitat i l’escriptura de textos. Per fer-ho, posem un pòster a la pissarra en el que es plasma un lloc concret i diversos personatges que desenvolupen accions diferents. A partit d’aquest suport visual, els nens i nenes han de deixar anar la seva imaginació per crear una història que passi en aquell context. D’aquesta manera, els alumnes aprenen a fer petits contes estructurant les seves parts. La part final és la més divertida, ja que cada nen i nena llegeix la seva història a la resta i ens endinsem en contes realment divertits.
SORTIDA AL MUSEU DE L'ESTAMPACIÓ

El passat mes d’octubre els alumnes de tercer i quart de primària vam anar a passar el dia al Museu de l’Estampació a Premià de Mar, on vam poder gaudir d’una visita guiada per les instal•lacions, així com d’un taller en el que cada nen i nena va poder realitzar el mètode de l’estampació amb diversos segells. També van poder estampar una samarreta ben divertida.
Aquí us deixem algunes de les imatges d’aquell dia.