Per setè any consecutiu la classe de cinquè participa en l’activitat dels Contes per a la Pau, activitat organitzada pel centre de recursos de la ciutat. Aquesta activitat es basa en redactar contes amb un missatge fomentant la pau i després fer dues adaptacions de contes que han redactat altres escoles, promovent la interacció entre escoles. L’acte final es farà el mateix dia de la pau (DENIP) el dia 30 de gener, on anirem a una sala d’actes a llegir els contes i assistir a un espectacle relacionat amb aquest tema.
Abans de redactar els contes els alumnes es reuneixen per grups per decidir quins personatges hi hauran, on serà ambientat el conte i quins valors volen tractar. Posteriorment ho posem en comú i decidim el contingut del conte final entre tots. A l’acabar, cada alumne fa un dibuix sobre el conte fomentant la creativitat d’aquests.
Si voleu llegir els contes, entreu a la pàgina web: