L'ESCOLA TÉ INSTAGRAM!

Feu-vos seguidors i esteu al dia de les activitats que fem!

CAMINS ESCOLARS, CAMINS AMICS
IMPETIGEN
L'impetígen és una infecció de la pell, relativament comú i que es tracta sense complicacions en la gran majoria dels casos.
Durant aquests últims mesos càlids hi ha hagut força casos entre els nens i nenes.
Si voleu més informació feu clic al link ---> http://hospitaldenens.com/guia-de-la-salut-i-malalties/impetigen/
VET AQUÍ UN ÀPAT
L'Escola forma part del Pla de promoció de fruites, hortalisses i llet, engegat per la Generalitat des del seu Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Dins aquest Pla, participem en el projecte educatiu "Vet aquí un àpat" consistent en una xerrada que es farà al nostre centre el dilluns 19 de novembre a les 17,45h.
Aquesta xerrada, impartida per una nutricionista-dietista, està dirigida a les famílies i professorat, amb els objectius de que coneguin els beneficis i importància d'aquests aliments per mantenir una dieta saludable i variada tot l'any, i descobreixin noves formes d'aconseguir-ho.
A més, a l'última part de la sessió es realitzarà un show-cooking, és a dir, una demostració de com preparar una recepta que es podrà tastar insitu.
US HI ESPEREM!
QUÈ ESTÀ PASSANT A L'ESCOLA?
Ens plau comunicar-vos que el dijous 29 de novembre, de 18 a 19.30 h, a la sala d'estudi del Centre Cultural El Carme (c/ Francesc Layret, 78), es farà la xerrada-taller Què està passant a l'escola? adreçada a totes les famílies interessades en l'educació dels seus fills i filles i en els canvis que fan les escoles i els instituts per millorar l'aprenentatge i la formació del seu alumnat.
Aquesta activitat està promoguda per la Diputació de Barcelona i està integrada en el Programa de Formació de Famílies del Servei d'Educació de l'Ajuntament de Badalona.
Cal formalitzar les inscripcions enviant un correu a: servei_educacio@badalona.cat o trucant al tel. 93 483 27 75.
Aquest divendres 21 de setembre, a partir de les 17 h, a la plaça d'Ernest Lluch es farà l'acte d'inauguració dels Camins Amics de la Mar Mediterrània i dels Romans, en els que s'hi ha implicat l'alumnat, els mestres, les AMPA i les famílies de les escoles Badalona Port, Betúlia, Gitanjali, Jungfrau, López Torrejón, Maristes Champagnat, Progrés i Ventós Mir. Aquest treball s'ha fet i continúa creixent en el marc del Grup de Treball de Camins Escolars del Consell de la Mobilitat Sostenible i el Transport Públic. Us hi esperem!